福樂團(粤语长者)

褔樂團是滿恩堂裏比較年長的一個群體,大部份年齡都在六十歲以上,以粵語交流爲主。褔樂團成立於1998年6月18日,比滿恩堂還早幾個月。當時有一班弟兄姊妺,看到南岸有很多華人居住,老人家也有很多,心裏覺得有很多傳福音的機會,也可以讓老人家出來多走動一下,多認識神和人,對他們的身心健康都是有益的。這是福樂團成立的目的。

香柏团(国语长者)

香柏团成立于2014年3月,名称源于圣经中的香柏树。香柏团是满恩堂中一个以中国大陆移民和探亲的老人为主的国语团契。香柏团成员的年龄介于50-80岁,其中大多数人以前对神一无所知,也从未到过教会。

恩雨团(国语)

恩雨团是蒙特利尔南岸华人宣道会满恩堂的一个团契,以说普通话(国语)的人群为主。成员大部分是来自中国大陆的移民,因为基督在这里相识,也因为基督而成为一家人,在基督里有相互的关爱,有彼此的扶持,有共同的成长。

頌恩團(粵語)

颂恩團契是蒙特利尔南岸华人宣道会满恩堂一個以廣東話為主的團契。颂恩團是与满恩堂一同成长的团契。我們多是香港和广东省的移民,还有来自不同地区讲粤语的华侨同胞。

利百加婦女團契(粤语)

南岸滿恩堂利百加團契是一個講廣東話婦女團契,團契聚會時間每月第一個星期六下午2時至4時,從開堂到現在己經19年,因著團契聚會,姊妹們建立好關係。

TNT 英语团契

Started in 2003, TNT fellowship has grown in a multitude of ways into the group that we know today. From teenagers once known only as the ‘children of SSCAC’, our members are now adults with various roles of leadership and support within the English congregation.

Josiah 青年团契(英语)

Josiah fellowship had their first gathering on February 14, 2009. At the time, TNT was the only English speaking fellowship for the younger generation. TNT catered mainly to those leaving the teenage years, entering into adulthood. Meanwhile, the younger group of kids grew in numbers.

The Best Experience Ever